Søndag 11. mai - klart for første klubbmesterskap, fellesstart landevei

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 27. Mai 2014

Søndag 11. mai klokken 11!!

Fellesstart landevei - det første av tre klubbmesterskap.

I år arrangeres rittet for de som ønsker å sykle hovedløypa - det vil si for alle over 13 år!

I forbindelse med at sykkelgruppa planlegger 4 sykkelkaruseller i terrengtraseen, vil det ikke bli laget løype for barn denne søndagen. Det blir rikelig anledning til å delta for barn, i sykkelgruppas nye sykkelkarusell - Info om dette kommer senere.

Med dette "forminsker" vi arrangementet noe, men satser på samme ramme som tidligere år.

Påmelding må sendes innen fredag 9. mai til atlekil@online.no
Priser: Kr. 100,- for de som har fylt 16 år og eldre. Kr. 50,- for de som er 13 - 15 år!

Det er ikke sendt ut invitasjon til eksterne klubber, men det kan være at det vil være andre ryttere som ønsker å delta.
I år vil det være video-filming av målgangen slik at alle skal få riktig plassering:)

Velkommen til Fellesstart 11. mai - det første av tre mesterskap!!