Imponerende kjøring Lillehammer - Oslo 2014

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 9. Jul 2014

DRIV IL Sykkel imponerte med sterk kjøring av absolutt alle deltagere lørdag 28. juni på Lillehammer-Oslo 2014
Mest synlig og mest imponert er vi av gruppe 1!
Det er en MEGET sterk tid, 4:11:53! Kun 17 minutter bak vinnerlaget fra Team YT. Gode forhold, annen løype og alt det der, kan være delvis forklaring for en god tid, men 17 minutter bak vinnerlaget, sier sitt! GRATULERER.
Tiden 4:11:53 gir, ifølge resultatlistene sterke 43,83 km/t i snitt!
Gøy med ung-gutta våre også: Eirik Haug kjører inn til 2. plass og Bjørnar Jacobsen inn til 4. plass i sin klasse. Det lover godt.
Et stort felt lenge, men som planlagt ble det noe splittet opp mot mål. Det viktigste var å få minst 5 over mål på stort sett samme tid, og tett bak med noen sekunders/minutters avstand følgte sterke Driv-ryttere på løpende bånd!
Gruppe 2 imponerte også stort i dag. En liten gjeng lot teten gå ganske tidlig, og satte sin egen fart. FORNUFTIG!!!
Det resulterte i en sterk bestenotering for gruppe 2 med tiden 5:17. GODT GJORT!!
Mange sterke prestasjoner i dag. En fotograf langs løypa har prøvd å ta noen bilder (det er tydelig at han ikke er proff....). Det kommer en liten bildekarusell som legges ut av Driv-sekretær mandag eller tirsdag.
Vel gjennomført alle 29 Driv-ryttere!!!!