Nordmarka Rundt 2016 - En mental prøvelse!

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 22. Mai 2016

Tøff mental og våt Nordmarka Rundt gjennomført!

Driv stilte med 6 deltaker på dette landeveisrittet på 150 km som går rundt Nordmarka. (På bildet ser dere Kjell, Ole, Trym og Stein. Einar og Anne var fortsatt ute i finværet da fotografen var her.)

Det var rundt 900 påmeldte og 30% frafall grunnet værmeldingen. For en gangs skyld slo det til og det ble en mental prøvelse for de som valgte å stille opp. Gruppe 4 som vi startet i smalt ut fra start i et vilt tempo og da vi ankom Sollihøgda var vi spredd som løvetann i vinden. Men vi kom oss alle til mål og selv om været var pyton, var gleden over å fullføre rittet fantastisk. Rye SK hadde laget istand et fantastisk apparat slik at vi alle ble ivaretatt og fikk mye mat og drikke i målområdet, samt på de to mat/drikkestasjonene underveis. Det ble ikke rapportert om ulykker/skader under rittet heller.

Anne Kallum og Isabell fra Rye parkjørte inn til god mat og drikke. Sterkt av Anne å fullføre da hun ble liggende i vakum fra start - Bra mental styrke dette!

Einar fullførte med tiden 05:31:20,2 men på resultatene er det ikke registrert.