PÅMINNELSE TIL ÅRSFEST OG PREMIEUTDELING

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 27. Okt 2013

Påmeldingsfrist tirsdag 12. november!!!

Fredag 15. november 2013:

Også i år inviterer sykkelgruppa til avslutningsfest med premieutdeling på Vangen Skistue.

Vi inviterer alle sykkelgruppas medlemmer med følge til en hyggelig fest med mye god mat og drikke. Premieutdeling til årets klubbmestere samt sosialt samvær!

Sett av FREDAG 15. NOVEMBER.
* Det blir buss som går fra Mjær-hallen klokken 18.00. Bussen stopper på holdeplassene fram til Vangen.
* Festen starter klokken 19.00 på Vangen, med servering av god mat og drikke, premieutdeling, bildefremvisning og diverse
* Sosialt samvær fram til bussen går fra Vangen igjen ca klokken 01.00

Viktig informasjon:

1. Vi håper flest mulig av gruppas medlemmer vil delta på denne sesongavslutningen

2. Vi håper også flest mulig tar med seg sin partner

3. Hele festen med transport, mat og drikke til mat, koster kr. 300,- per person

4. Påmelding skjer til Atle Killerud i e-post; atlekil@online.no INNEN TIRSDAG 12. NOVEMBER!

5. Info om betaling kommer sammen med bekreftelse på din påmelding.

Har du spørsmål til arrangementet, kan du bare kontakte en i styret.