Nytt supplement til draktene våre - første levering for L/O startende

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 20. Jun 2013

Den flotte sykkeldrakta vår blir stadig supplert med nye deler.  Erik har fått Trimtex til å designe løse armer for oss, og ikke minst så får vi med klubbens hovedsponsor også på disse armene.

Disse armene blir det anledning for alle å bestille på neste WEB-shop.

Imidlertid har vi klart å få Trimtex til å levere noen få par (ca 40 par) slik at alle som ønsker å kjøre med løse armer fra Lillehammer kan kjøpe disse allerede nå.

Utstyret ble levert i dag, og disse vil bli tatt med til Lillehammer på fredag.
Klubben oppfordrer (ingen tvang, men en sterk oppfordring:)) om at alle som skal kjøre med løse armer fra Lillehammer på lørdag, kjøper disse.  Ta da med kr. 200,- slik at du kan kjøpe disse under samlingen på hotellet fredag kveld.
(Det blir også tatt med en del ekstra drakter/bukser som man kan kjøpe)

Og, som nevnt blir disse armene tilgjengelig for alle etterhvert som vi åpner opp for ny WEB-shop.
Fine er de ihvertfall!  Og, det tar seg bedre ut om alle har like drakter og armer.