KLUBBMESTERSKAP TEMPO

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 9. Jun 2013

Torsdag 13. juni er det klubbmesterskap Tempo.

Det blir samme løype som i fjor for alle over 16 år.

Det åpnes opp for delgare i alder 12 - 15 år, og disse for en kortere distanse (ca 5 km)

Det blir litt endring i fra tidligere annonsert i og med at starten for seniorer flyttes til 19.30 (dette på grunn av trafikksituasjonen på Rv 120).

Alle mellom 12 og 15 år som ønsker å delta, må sende påmelding på mail til Atle Killerud - atlekil@online.no innen onsdag kveld.  Det blir følgeryttere med disse deltagerne.

Alle andre møter opp og påmelding skjer i tidtager-teltet ved målgang.  Påmelding MÅ være gjort før kl. 19.00

Første start i senior-klassen er klokken 19.30 (sharp!!!!) og det startes med 1 minutts mellomrom

Minner om at det IKKE er lov til å "henge" dersom ryttere blir tatt igjen.

Forøvrig minnes det også om at det i utgangspunktet er normale trafikkregler som gjelder.
Kryssing av gul kjørelinje medfører diskvalifikasjon!

Lykke til!