Jentene mest aktive sist helg. God deltagelse i Hennesrittet

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 3. Jun 2013

Størst deltagelse sist helg stod jentene for:
4 av våre deltok og markerte seg med fine resultater i Hennesrittet

Hennesrittet, et populært og krevende ritt over 72 km, gikk sist lørdag den 1. juni.  Tildels mye regn, gjorde rittet til en krevende og tøff opplevelse.  Rittet er i profil og terreng veldig likt Grenserittet, og det betyr blanding av grusveier og terreng.
Terrengpartiene ble veldig krevende på vått underlag.

Mette og Kristine var helt i toppen i sine klasser og også sammenlagt.  Line og Mariann var også å finne på øvre halvdel av listene, og det ryktes at sykkelritt gav mersmak for de aller fleste.
For å se fullstendig resultatliste, klikk her: http://idrett.speaker.no/Downloads/53888/docs/Resultatliste_Hennesrittet_2013.pdf

På bildet sees fra venstre Mette Haga, Kristine Kjelstrup Jacobsen og Line Helle.  I tillegg deltok Mariann Engenes som du ser i flott "Driv" på eget bilde ved å åpne hele saken.

Her er Mariann Engenes i full fart på vei mot mål.

Jentene gjorde en særdeles god figur, og Driv IL Sykkel markerte seg godt på resultatlistene.

Dette lover godt for en god fortsettelse av jentegruppa i klubben vår, og allerede nå ryktes det at det er flere på vei inn i klubben.

Vi skal ta dere vel i mot, og klubben vil legge til rette for både rittdeltagelse og treninger som passer.