ENEBAKK-DILTEN, Klubbmesterskap i fellesstart

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 22. Apr 2013

KLUBBMESTERSKAP FELLESSTART + BARNERITT
SØNDAG 5. MAI 2013 KLOKKEN 11.00

Det oppfordres til at alle medlemmer stiller opp; enten å sykle rittet eller å hjelpe til med arrangementet.

Klubbmesterskapet i fellesstart går søndag 5. mai.  Start for seniorer er klokken 11.  Sekretæriatet åpner klokken 09.30.  Etteranmeldingfrist til klokken 10.00 på søndag!!
Stedet er Mjær!

Invitasjonen finner du her: Enebakkdilten 2013  (Har du problemer med å åpne invitasjonen?  Send mail til Atle Killerud, atlekil@online.no)

Også i år vil vi legge opp til fine løyper for barn og ungdom opp til og med 15 år.  Disse rittene starter rett etter målgang for fellesstarten.  Alle sykkelinteresserte må markedsføre dette arrangementet.  Mer info i invitasjonen.

Sykkelgruppa håper flest mulig vil stille til start!!  Dette er IKKE et ritt bare for vinnere, men her bør alle medlemmene stille opp.  Det blir frontbil og motorsykkel som følger rytterne rundt.  I tillegg er det organisert løypevakter i de fleste kryss.  På landeveien har vi lov til å la de som er fra 16 år og oppover få starte.

Samtidig håper vi at mange små og store barn/ungdommer har lyst til å starte i sykkelritt.  Vi legger opp til litt ulike løypetraseer, og disse vil bli klare så snart vårsola (og vinden) har bidratt litt.

Kan du av en eller annen grunn ikke stille til start, trenger vi deg som medarrangør.  Send mail til atlekil@online.no

Merk: Påmeldingsfristen! Vi har betalingsterminal!

Vel møtt til en hyggelig sykkeldag!