ÅRSMØTE 2013 MED TILHØRENDE KLUBBKVELD

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 25. Feb 2013

Årsmøtet holdes på Mjær U-skole onsdag 27. februar 2013 klokken 18
Etter årsmøtet blir det klubbkveld

Som tidligere informert om i mail fra Sturla, blir det ordinært årsmøte onsdag 27. februar klokken 18.00 på Mjær Ungdomsskole.
Etter årsmøtet avholder vi sesongens første klubbkveld.

Årsmøtepapirer finner du her: Sakspapirer årsmøtet 2013
Anbefaler deg å printe ut disse, men det vil også være kopier som deles ut på selve møtet.
Til saken om valg, vil det bli delt ut innstilling fra valgkomiteen på selve årsmøtet.  Det jobbes med en organisasjonsendring som det vil bli informert nærmere om.

Etter årsmøtet avholdes sesongens første klubbkveld.  Dagene blir nå lengre, og det er snart tid for å ta frem sykkelen igjen.  På klubbkvelden vil det bli anledning til å komme med spørsmål/innspill til den forestående sesongen, og det legges opp til følgende hovedtemaer:
- Ønsker fra styret om organisasjonsendring og fordeling av oppgaver
- Planer for sesongen 2013, Satsningsritt, treningsritt, klubbmesterskap
- Program for Mallorca april 2013.
- Det vli bli utstilt noen sykkelmodeller av Olympia-sykler som selges av DSS.
- Spørsmål, diskusjon

Årsmøtet er gruppas viktigste organ.  Klubbkvelden vil gi mulighet for spørsmål og innspill.  DERFOR ANBEFALER VI AT GRUPPAS MEDLEMMER MØTER OPP!
Det vil bli servert kaffe og noe å bite i!