SKIGRUPPAS WEB-SHOP

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 14. Jan 2013

Skigruppa i Driv IL har WEB-shop
Sikre deg flott ski- og vinterutstyr - Støtt skigruppa

Endelig kan skigruppa tilby skitøy til alle i Driv IL. Dette har vært etterspurt en god stund, så jeg håper dere benytter muligheten nå. Du må registrere deg for å få sett på produktene. Lurer dere på noe så spør Astrid Celius, tlf: 90068834, mail: astolf_celius@hotmail.com

Mulighet til å få prøvd tøyet i webshop: mandag 14. og torsdag 17.jan på klubbhuset mellom kl 18.00 og 20.00
Vi har hele utvalget i str 140 til og med xl. Alle i Driv kan handle gjennom skigruppa.

Les hele saken eller se: www.driv-ski.no

Racingdress, inntil 6 stk sponsormerker og Driv IL nedover på det ene benet. Driv logo i halsen, ingen tekst på ryggen.
Overtrekksdress, ingen sponsorlogo, Driv logo i halsen og Driv IL skigruppa på rygggen, Driv IL på skrått på det ene benet. Buksa er ettersittende og beregnet for langrenn.
Skivest, sponsorlogoer på brystet, Driv logo i halsen og Driv IL skigruppa på ryggen.
Dunejakke, Våre utøvere vil vise klubbtilhørighet.  Derrfor kommer det DRIV ILL nederst på ryggen på dunjakka.  Dunjakka er forresten både vind- og vanntett, tynn og lett.
Lue, med Driv IL midt foran og en sponsorlogo.
Neck (buff) hvit bunn med små Driv logo over det hele.
Singlet, hele singletten er Driv logo. Blåfargen blir nå litt mørkere enn på forrige variant.

Trykk les hele saken på www.driv-ski.no for adresse til teamorder og beskrivelse på hvordan du bestiller :-) Husk at produktene kan være litt små i str, så sjekk str tabellen.

1) Gå inn på:www.teamorder.no

2) TrykkLogg inn

3) Til høyre på skjermen, tast Teamkode: drivski127,trykk Logg inn under

3) TrykkRegistrer deg øverst i menyen

4) Til høyre på skjermen, trykkRegistrer ny kunde

5) Legg inn personlig info

6) For å se kolleksjonen og handle: trykkSki øverst på den sorte menystripen

Se ellers info på første side inne i nettbutikken, og størrelsestabell nederst på siden.

Merk at bestillingsfristen er 22.01. Det er ikke mulig å komme med bestilling etter denne datoen!!