PÅMELDING OG PLANLEGGING I GANG FOR LILLEHAMMER - OSLO

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 12. Nov 2012

Ett av klubbens store satsningsritt er i full gang med påmeldinger.

Gjennom iherdig jobbing og gode kontakter, har vi gjennom Einar Gundersen igjen fått en unik anledning for spesiell påmelding til neste sesongs styrkeprøve fra Lillehammer!

Styrkeprøven har gitt oss en unik anledning til å melde oss på via en egen "agent-link".  Denne er unik for Driv-medlemmer og er begrenset til 30 plasser i første omgang.
Bruk denne linken, brukernavn og passord for å melde deg på.
1) Det spiller ingen rolle hvilken gruppe du skal sykle med
2) Har du meldt deg på tidligere (før 12. november) forholder du deg helt rolig!
3) Når de 30 plassene på denne link er fylt opp, sender du en mail til Einar.

Det betyr altså at arrangøren har ordnet plass i lagkonkurransen hvor vi kan stille med 30 personer.
Arrangøren har også lovet oss en felles gruppe for de som ikke skal sykle i lagkonkurransen.  Gruppe 2 og 3 kan derfor starte samlet, for eventuelt å splitte etter start om ønskelig!
Det betyr enkelt å greit at her gjelder det å melde seg på, og vi ordner med fordeling av grupper en gang i slutten av mai.  Dette tar vi hånd om i forhold til arrangøren (gjelder selvfølgelig også de som skal kjøre med gruppe 1).

I og med at det KUN er 30 plasser på denne linken, må derfor de første som ikke får plass (fra nr 31 og utover) sende en mail til Einar Gundersen hvor du ønsker påmelding.  Einar samler disse og melder på kollektivt for disse en gang i slutten av april.  Påmeldingsgiroer blir så sendt fra arrangøren til de som meldes på kollektivt.  De som bruker linken, får beskjed om å betale direkte.

Her er linken til de 30 første plassene:

Du bruker:
Brukernavn; Driv
Passord: 2013DIS
Se brevet fra arrangøren med link her: Styrkeprøven 2013 Agentinformasjon

For spørsmål og påmelding (dersom linken er full), kontakt Einar Gundersen på:
E-post: hannewii@online.no

Benytt anledning til å melde dere på sykkelens gallaritt!