FORTSATT STOR AKTIVITET I SYKKELGRUPPA, til tross for vinter

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 30. Okt 2012

Spinning på Avancia, Ski starter opp torsdag 1. november

Innetreningen i vinter blir tirsdager fra 17.30 - 18.30 (1 time styrke) og torsdager 17.00 - 18.30 (90 minutter intervall).
Første trening er torsdag 1. november kl. 17.00
Det er fortsatt mulighet for å få plass.  Ta kontakt med Sturla Kaasa jr på sturla@pererikostlie.no

Avslutningsfest og premiutdeling, Vangen Skistue fredag 2. november

Gruppas første sesong avsluttes med fest på Vangen.  Mange er påmeldt, og har du av en eller annen grunn ikke fått meldt deg på, eller har andre spørsmål, ta kontakt med Anne Linn Struknsæs på annelinn_s@hotmail.com

WEB-shop med sykkeltøy for både sommer og vinter

I disse tider er det åpent en WEBshop for Driv Sykkel.  Mye flott tøy, og det oppfordres på det sterkeste at medlemmer og andre interesserte benytter denne anledningen fra til onsdag 7. november (se artikkel lenger ned).  Logg deg inn på
http://www.teamorder.no/ og benytt kode ildri127.
Sykkelgruppa har også gått til anskaffelse av hansker og sokker som kan kjøpes direkte.
For spørsmål om WEB-shop eller bestilling av hansker og sokker, ta kontakt med Erik Bøhler Hansen på erik@miba.no

Treningssamling på Mallorca til våren

Thomas Lindemann arrangerer turer av ulike typer til Mallorca for sykkelinterreserte.  For Driv IL Sykkel har han laget et skreddersydd opplegg (se artikkel lenger ned).  Flybiletter er nå mulig å bestille, og Ryanair har billige og passende tider.
Les artikkel med info lenger ned, og ta kontakt med Thomas Lindemann om du har spørsmål.  Thomas arrangerer også reiser til andre tider om ønskelig.
thomas@fredtomasi.no
Det vil også bli gitt nærmere info om opplegget på Vangen førstkommende fredag.

Utesykling i høst/vinter

Så sant været tillater det fortsetter vi med rolige "langturer" hver søndag i hele vinter.  Starttidspunktet er som tidligere klokken 10.00.

Sikre deg også godt lys dersom du ønsker å sykle litt på kveldene.  Thomas Lindemann har et parti med svært gode lykter til å ha både på sykkel og på hodet, se artikkel lenger nede.
Ta kontakt med Thomas på thomas@fredtomasi.no