AVSLUTNINGSFEST - PREMIUTDELING ++

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 5. Okt 2012

Fredag 2. november blir det skikkelig fest på Vangen Skistue.
Vi feirer vår første sesong, deler ut premier, ser et bildeshow, hører litt om videre planer og kommer med en liten overraskelse....

Alle medlemmer og støttespillere til Driv IL Sykkel inviteres til fest.
Denne gangen med følge!
Vertsskapet på Vangen er sykkelfrelste og legger opp til en flott aften.

Her finner du invitasjonen: Sykkelfest på Vangen 2012

Støtt opp om dette arrangementet og meld deg/dere på snarest til Anne Linn Struksnæs.  Vær oppmerksom på at riktig mail-adresse til Anne Linn er: annelinn_s@hotmail.com (det er feil i invitasjonen).

Vi håper alle tar på litt fint tøy og har lyst på en hyggelig fest sammen med gode sykkelvenner med følge inne på Vangen.  Transport er ordnet, og ønsker du overnatting til lørdag, er heller ikke dette noe problem.  Se invitasjonen.
Du kan lese mer om Vangen Skistue her: http://www.vangenskistue.no/

Det blir servert god mat og godt drikke til maten.  Kaffe og litt etter middagen står vi også for.
Drikke til festen etterpå, tas med etter eget ønske.
Det er laget en pris pr person som er på kr. 300,-.  Dette sender vi info om hvordan skal innbetales.