Mallorca våren 2013

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 3. Okt 2012

Driv Sykkel med tilbud om treningssamling på Mallorca

Thomas Lindemann arrangerer tur

Det er allerede nå på tide å tenke forberedelser til neste sesong.  Vi er så heldige å ha en egen arrangør av Mallorca-turer i klubben vår. Thomas Lindemann har laget ett opplegg, med mulighet for tilpasninger.

Snøen har ennå ikke kommet, og det er langt fram til Enebakk Rundt 1. mai.  Til tross for dette er det nå de fleste planlegger trenings-/ferie-turen til sydligere strøk.  Prisene er nå absolutt gunstigst, og med opp imot en halv million sykkelturister som besøker Mallorca hver vår, er det lurt å være tidlig ute.

Thomas Lindemann har de siste årene arrangert turer for ulike grupper, og nå tar han og kollegaene på seg jobben med å være "vertskap" for Driv IL Sykkel.

Thomas har laget et fint opplegg med en "hovedpakke".  Han ønsker å gjøre oppmerksom på at det er fullt mulig å lage individuelle tilpasninger både med tanke på tidspunkt, varighet av reisen, innhold i pakken etc.
Driv IL Sykkel har på styremøtet denne uken valgt å lansere denne pakken som klubbens felles-arrangement.  Det er selvfølgelig opp til hver og en, men jo flere vi blir på hovedopplegget og disse datoene, jo triveligere blir det.

Les mer om hovedinnholdet her: FredTomasi vinter 2012 2013

Har du spørsmål omkring dette opplegget eller spesielle ønsker ta kontakt med Thomas Lindemann på:
- Telefon: 982 34 863
- E-post: thomas@fredtomasi.no
- Hjemmeside: www.fredtomasi.no

Det vil også bli holdt et kort innlegg av Thomas på avslutningsfesten vår på Vangen den 2. november, men det anbefales på det sterkeste å gå i tenkeboksen og prøve å bestemme seg så tidlig som mulig.