Resultater Klubbmesterskapene 2012

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 29. Sep 2012

Thomas Nyborg, Kristine Kj. Jacobsen og Bjørnar Jacobsen ble sammenlagtvinnere

Thomas Nyborg vant mennenes "Over-All" konkurranse knepent foran Erik B. Hansen og med Sturla og Njaal tett på.

I mennenes konkurranse har det vært hele 47 ryttere som har kjempet om sammenlagtseieren.  Ikke alle har startet i alle tre disipliner, og ved å studere listene så ser man at ved å stille opp så er det muligheter for å sanke en del poeng.  (En liten ekstra honnør til Dag Holtop med 300 poeng i M50-59)

Sykkelgruppa må også si seg fornøyd med totalt 58 deltagere fra aldersklassene under 19 år.  Alle stilte i minst ett ritt, og flere deltok både på "landevei" nede på Mjær i mai og på terrengrittet på plassen nå i september.

I damekonkurransen fikk vi ikke med fullt så mange som vi ønsket, men med totalt 4 stykker på startlista i litt forskjellige ritt, må vi si oss fornøyd.

Kristine Kjelstrup Jacobsen er en ivrig syklist og stilte sporty opp i alle tre konkurranser.  Det går unna med Kristine og aller helst trives hun i terrenget.  Tempo-innsatsen var også i en meget høy klasse.
Vi håper at Kristine kan inspirere flere av gruppas damer og ikke minst til at rekrutteringen øker blant bygdas damer til neste sesong.

Tone Aglen er sykkelgruppas kontaktperson for damegruppa. Interesserte må bare ta kontakt med Tone for å høre om vårt opplegg både for vintertrening og planer for neste års sesong.

"Over-All"-konkurransen skal i utgangspunktet være for seniorer over 19 år!  Men med Bjørnar Kjelstrup Jacobsens flotte innsats i SAMTLIGE RITT tillater vi oss allikevel å kåre han som suveren sammenlagtvinner blant ungdommene våre.

Bjørnar er en ivrig idrettsutøver både på ski og sykkel.  Han har syklet aktivt i flere sesonger, og kjører for Team Sykkelboden i de fleste cuper.  Bjørnar er Driv-gutt så god som noen, og han er et kjempetalent og en god inspirator for kommende ungdommer som vil begynne med sykling.

Resultatlister:
Her vil du finne komplette resultatlister ved å åpne disse vedleggene nederst.  Det er mange flotte prestasjoner, og du kan studere de i ro og mak sammen med de flotte bildene som ligger i de forskjellige artiklene om våre ritt. (Du må huske på å klikke "Arkiv" nesten nederst på siden for å åpne alle artiklene i år)

Klubbmester Sammenlagt årsklasser

Klubbmester senior 2012 Over All