Klubbmesterskap Terreng 23. september. Programmet klart

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 12. Sep 2012

Da er endelig program klart, og vi ser fram i mot en trivelig og spennende søndag i terrenget.

Programmet finner du her: Klubbmesterskap Terreng 2012

Den første "dugnaden" starter allerede nå:  Vi oppfordrer på det sterkeste at alle markedsfører dette arrangementet ut i den nærmeste krets.
Vårt mål er at vi skal få flest mulig barn- og ungdom introdusert til sykkelsporten.  Samtidig søker vi også foreldre/foresatte som kan ta seg av disse aldersklassene neste år.
Derfor henstiller vi til alle at dere sprer budskapet om dette arrangementet til flest mulig.
Vi tror det må være en av de beste klubbene å etablere et tilbud til barn og ungdom i.  Flotte forhold både i terrenget og på landeveien.  Flotte drakter og en klubb som er innstilt på å legge forholdene til rette både med kurs og oppfølging fra erfarne sykkelryttere.

Det vises også til mail fra Sturla, og henstilling nr 2 er at alle som ikke vil stille til start på sykkelen, stiller opp for å hjelpe til med et mest mulig prikkfritt arrangment.