KLUBBMESTERSKAP MED SKIKKELIG TEMPO

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 4. Sep 2012

Resultater fra klubbmesterskap Tempo

36 seniorer på startlista (2 forfall) og 3 lovende juniorer bidro til 10 km tempo landevei i et FORRYKENDE tempo.
Resultatliste bringes foreløpig som informasjon.

Geir Andre Olsen har tatt over 630 bilder, og som vanlig gjør Geir en skikkelig jobb før vi legger ut link til alle de utvalgte bilder.  Regner med at denne kommer først søndag.  Geir har seint tirsdag kveld sendt et lite utvalg av bilder. Som eneste kvinne, får derfor Kristine Kjelstrup Jacobsen gleden av å illustrere artikkelen.  Vi har valgt ut bilder av juniorene våre som dere kan se ved å åpne hele saken.
Men... fortvil ikke; Søndag kommer link til bilder av ALLE!!  Det er flotte bilder og alle skal finne seg selv!  Åpne hele saken for å se noen av bildene.

Det ble et fantastisk ritt, og som vanlig skinner solen på Driv-syklistene.  Komplette resultatlister ligger som egen link litt lenger nede.  Vi tillater oss allikevel å liste opp "pallen" i seniorklassen her:

1 23 Sturla Kaasa jr. 13,55
2 25 Erik B. Hansen 14,17
3 15 Njaal Haug 15,01

I juniorklassen stilte 3 svært gode ryttere opp.  Dette er framtidas ryttere i Driv.  Resultatliste ligger også vedlagt, men med den flotte innsatsen de tre viste, kommer resultatet også her:

1 1 Eirik Haug 16,01
2 2 Bjørnar Kj. Jacobsen 16,28
3 3 Christoffer F. Røvang 22,08

Komplette lister finner dere her: Resultatliste Tempo Senior OVER ALL
og Resultatliste Tempo Junior

Følg med, link til bilder kommer iløpet av førstkommende helg

Bjørnar i aksjon.

Christoffer Røvang ut fra startrampen.

Eirik Haug mot en sterk tid på 16:01