Birken 2012 - en fantastisk opptur for Driv IL Sykkel OPPDATERT MED LINK TIL BILDER, se nederst

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 26. Aug 2012

2:50:55 En rekord som blir stående lenge?

Vår egen Sturla i tet på forfølgerne.
Sturla "tauet" på ca 15 mann i en imponerende fart mot Storåsen og siste passering.  Bare 7 minutter etter norgesmester Manengen.  Til mål holdt Sturla trøkket og var stakkarslige 7 minutter unna tetpulja.  Et imponerende ritt som helt sikkert vil gå over i historien som ett av de beste av en fra Driv.  Gratulerer Sturla.

Alle våre ryttere melder tilbake om "en god dag" på sykkelen.  Perfekte forhold, mye god trening gjennom sommeren og ikke minst innetreningen til Roy.

Viggo B. Hansen (bilde nr 2) er en gjenganger i Birkebeiner-arrangementene, men det var andre gang han prøvde seg på sykkelen.  I fjor stilte han opp nesten helt uten trening, og kom i mål på ca 4:15.  I år har han syklet litt mer, og perset med imponerende 3:40!!  Det blir flere merker på sykkel framover Viggo!

Det er flere (nær sagt alle) med gode resultater.  Våre folk på service-stasjonen hadde en stor dag med å observere våre flotte drakter i en jevn strøm over fjellet.

Det blir vanskelig å plukke ut enkelte, og derfor viser vi til en liste som er laget over alle våre ryttere.  Her er slutt-tider og mellomtider.  Klikk her og les og nyt: Tider lørdagsbirken 2012

BILDER AV DRIVRYTTERE:
Vår eminente fotograf Geir Andre Olsen var en av støttespillerne på servicestasjonen.  Geir har tatt en rekke bilder, og iløpet av mandag/tirsdag vil disse bli lagt ut på hjemmesiden vår med en egen link.

Klikk på denne linken for å se fantastiske bilder tatt av Geir Andre Olsen, her er det stort sett knipset alle i Driv-drakt: http://gunnarbu.com/birken2012/index.html

Følg med på link til flotte bilder, og ikke glem klubbmesterskapene som er rett rundt hjørnet.  Mer info og invitasjon kommer