Drakter, annet sykkeltøy og hjelm-caps

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 11. Aug 2012

Vi trenger din tilbakemelding - bruk forumet

På siste styremøtet ble det diskutert behov for lagerhold av drakter, lagerhold av en del andre sykkeleffekter samt litt sponsing fra vår leverandør, Trimtex.  Vi trenger litt tilbakemeldinger fra våre medlemmer når det gjelder en del vurderinger framover (Bruk forumet og svar på tråden som heter sykkeltøy):

Drakter:
Vi har en jevn strøm av henvendelser på supplering og nye som ønsker drakter.  Styret har derfor besluttet å gå til innkjøp av noe standard drakt-utstyr.  Dette vil bli noe begrenset, men er det spesielle ting dere mener vi bør sitte med på lager, så gi oss beskjed.

Andre sykkeleffekter:
Vi har til hensikt å gå til innkjøp av noen suppleringsprodukter.  Dette dreier seg om flotte sykkelsokker, lange- og korte- hansker og sko-overtrekk.  Det er flotte kvalitetsprodukter, og vi ønsker at alle skal ha mest mulig likt utstyr.  Dette blir ikke direkte med vår logo på, men tilpasset vår drakt.  Dette er som nevnt kvalitetsprodukter og prisene vil ligge på ca kr. 249 for lange hansker, kr 199 for sko-overtrekk og ca kr. 80,- for sokker.  Si hva du mener på forumet.

Caps:
Vi har omtrent 45 stk caps til å ha under sykkelhjelmen.  Disse er nå kommet, og da vi ikke har fått til alle sykkelgruppas medlemmer, forbeholder vi disse til de som skal starte på Birken + de som er raskest ute.  Disse fås ved å henvende seg til:
Erik Bøhler Hansen - telefon 902 02 012
Atle Killerud - telefon 913 56 429

I disse sakene (bortsett fra caps) ber vi altså om din tilbakemelding, og vi henstiller til at du bruker tråden som heter Sykkeltøy  på forumet!