Grenserittet - en suksess for de fleste

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 5. Aug 2012

Grenserittet 2012 vel gjennomført og med god markering av Driv IL

Driv IL Sykkel, øverst på pallen!
Anne Kaasa med klasseseier var en av nesten 40 positive Driv-innslag under årets Grenseritt

Under nesten helt perfekte forhold gikk Grenserittet av stabelen lørdag 4. august.  Mange Driv-ryttere stilte til start, og de aller fleste hadde en flott tur gjennom de 80 km fra Strømstad til Halden.

Det blir vanskelig å trekke fram enkelt-ryttere blant så mange, men en klasseseier må selvfølgelig markeres.  En sterk prestasjon av Anne Kaasa som vant sin K 60-64 med tiden 3;49;04.
Raskest av alle Driv-ryttere var Sturla Kaasa jr. med tiden 2;34;29 og dette plasserte han som nr 48 av totalt 6.683 deltagere.  Sterk tid og plassering, og absolutt klubb-rekord.

De fleste var fornøyd med gjennomføringen, men noen var uheldige.  Ole Folkestad ble syk kvelden før start og kunne ikke stille.  Roy Victor Brunstrøm hadde et uhell underveis, og måtte på sykestua etter mål for å sy noen sting.  Imponerende allikevel å gjennomføre med tiden 3;28 Roy!

Fullstendig resultatliste for Driv-ryttere legges ut på hjemmesiden iløpet av mandagen, men her er linken for søkbare resultater på arrangørens side: http://results.ultimate.dk/smartres/?eventid=1025#box_details_header_anchor