Lillehammer-Oslo med avslutning for alle sykkelgruppas medlemmer og venner

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 18. Jun 2012

Lørdag 23. juni er det sykkel-galla!
Driv Sykkel stiller med over 40 deltagere.

Mange har ventet lenge, og trent og trent - mil etter mil, styrke, drag, rulle......
29 Driv-ryttere starter i lagkonkurransen som lag nr. 18.  Start 07.35.
12 Driv-ryttere starter kl. 10.05 sammen med 12 stykker fra IF FRØY, tidsmål 5:50.
6 Driv-ryttere (og andre) stiller velvillig opp som sjåfører på front- og følgebiler samt mekanikere.

Med andre ord blir dette en stor dag for Driv sykkel, uansett resultat til slutt.  Roy og Knut Arne har, sammen med sine støttespillere og ikke minst Sturla og resten av styret laget et flott opplegg.  Felles buss på fredag.  Hotell-overnatting, felles middag, mange dyktige og ivrige folk i støtteapparatet.  Alt ligger til rette for en stor sykkelopplevelse.  Gå inn på www.styrkeproven.no og følg utviklingen i rittet og følg med passeringstider.  Fredag kl. 16.00 er det samling på Mjær for felles avreise.  Alle ryttere har fått fyldig informasjon, og skulle det være spørsmål fra rytterne så må gruppeledere eller noen i styret kontaktes!
Fyldig rapport kommer neste uke.

Sommeravslutning med grill på Bråten-dammen (Mjær)

Som en markering av at vårsesongen går mot slutten, og ett av de store satsningsrittene er gjennomført, planlegges det en uhøytidelig sammenkomst ved Bråten-dammen på Mjær stadion lørdag 23. juni ca klokken 18.00.
Sykkelgruppa stiller med stor grill og den er varm slik at alle kan grille medbrakt!  Ta gjerne med noe å sitte på også.  Alle syklister og sykkelvenner er velkommen.

Det er naturlig nok sommervær vi ønsker oss, både på rittet og på grillingen.  Problemet vårt er å få lastet ned sommerværet, og her må alle sykkelvenner bidra......  Vi får uventede problemer hver gang vi forsøker, men bidrar alle, så satser vi på sol på lørdag:)