Randsfjorden Rundt 26. mai

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 5. Mai 2012

Randsfjorden Rundt er et populært ritt da det foregår i trivelige omgivelser og med en dyktig arrangør i Hadeland Sykkelklubb. Det er tradisjon for de fleste Oslo-klubber å delta i dette rittet, og det er også mange i sykkegruppa vår som ønsker å delta.

For påmelding gå til denne siden: http://www.hck.no/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=3

Vi har i lengre tid vært i dialog med arrangøren, og nå har Driv IL Sykkel fått en egen pulje blant klubblagene!
Meld deg på ved å finne klubben vår, og så velger du start 09.50 som heter Driv IL Sykkel!

Foreløpige planer er at både gruppe 1, 2 og 3 starter i samme pulje, og vi foretar nødvendige delinger rett etter start, tilsvarende Enebakk Rundt.

Dag Holtop (for kontakt så se menypunkt Organisasjon og velg styret) er en naturlig kontakt dersom du har spørsmål om dette rittet.

Vi oppfordrer flest mulig av våre ryttere til å melde seg på, selv om dette ikke er ett av våre utvalgte satsningsritt.  Randsfjorden Rundt vil gi nyttig og nødvendig trening på rulle- og puljekjøring.