Enebakk Rundt - siste informasjon fra gruppeledere

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 29. Apr 2012

HUSK MERKING AV HJELM OG SYKKEL MED GULE MERKER MED FORNAVN!

Frammøtesteder og tider.  Alle møter i sine grupper KLAR FOR RITT (startnummer, brikke og alt er klart når dere møter gruppene):

Gruppe 1 møter kl. 09.30 på Narvesenkiosk ved Skullerud T-bane
     Gruppe 2 møter kl. 09.30 på Living (tidligere 2 Brødre)
Du ser Living langs E-6 syd
    Gruppe 3 møter kl. 09.45 på Narvesenkiosk ved Skullerud T-bane

Her finner du startlister med ditt startnummer.  Dette letter startnummerhentingen om du kan vise til ditt startnummer: http://www.ikhero.com/index.php?id=news&type=detail&cid=94

Åpne hele saken for å lese mer informasjon:

Viktig informasjon til alle ryttere i gruppe 1 og 2:

Hvis du føler farten er for stor i gruppa, gir du beskjed om at du slipper.  Deretter senker du farten, spiser og drikker godt, og VENTER TIL NESTE GRUPPE FRA DRIV KOMMER! Det er viktigere å bidra i neste gruppe fra Driv i stedenfor å henge med andre ryttere fra andre klubber!

Viktig beskjed til alle ryttere i gruppe 2:
Da denne gruppen er ganske ny, er det fortsatt litt uklart hvor mange som kommer til å starte i denne gruppa.  Våre nye kapteiner syntes vi var en fin gjeng på søndagstreninga hvor 12 stykker kjørte en meget bra rulle og til tider fungerte dette som et meget bra lag.
Einar Gundersen og Henning Sørfjord har på kort tid klart å få til en veldig fin gruppe, og innstillingen til Enebakk Rundt er å legge ut i en fart som passer snittet i denne gruppen.  Målet er å få fleste mulig til mål samlet fremfor å kjøre mot den best oppnåelige tiden.
Det ønskes noen kjappe innspill fra alle som ønsker å sykle med gruppe 2 hvor du bekrefter at du stiller i denne gruppen og gjerne litt om hva du synes om tempoet gruppe 2 bør ha.
Send mail til Henning Johansen Sørfjord på henning.sorfjord@byggmakker.no

OBS!! Passering av andre grupper:
I og med at vi er en nystartet klubb starter vi relativt sent.  Det betyr at vi har mange grupper foran oss, og det må påregnes at vi må kjøre forbi mange grupper underveis.  Spesielt gjelder dette gruppe 1.  Det er viktig at informasjon og beskjeder fra gruppelederne blir fulgt nøye på dette området.  Det er også viktig å huske at ryttere plikter å følge vanlige trafikkregler underveis, selv om det er vakter og gule lys i mange kryss!
Vi ønsker ingen unødig risiko for egne eller andre ryttere!

Starten - Hver enkelts ansvar:
Alle har ansvar for å stille forberedt og i god tid til start.  Kl. 10.25 går starten og alle må være på plass.  Beskjeder fra gruppeledere om oppstilling, rullekjøring etc skal følges!
Kapteiner i gruppe 2 og 3 bestemmer frontryttere som skiller guppene.

Vi ønsker alle sammen lykke til og håper alle får en god opplevelse.
Det er alltid gøy med publikum, og vi kan forvente å passere:
- Flateby fra ca kl. 11.00
- Kirkebygda fra ca kl. 11.15