Personlig Emit brikker for ryttere i aktive ritt

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 18. Apr 2012

Alle ryttere som skal delta i NM, UM, NCF-rankingritt, NM Veteran og Veteran Cup, skal bruke personlig EMIT-brikke. Dersom du har brikke fra før, kan du bruke den også i 2012.(husk klubbendring på brikken) Skal du sykle turritt, har du ikke bruk for personlig EMIT-brikke.

Dersom du trenger EMIT-brikke, må du bestille via klubben. Den koster 525 kroner, og du får brikken sendt hjem i posten. Hele beløpet går til Norges sykkelforbund. Brikken holdbarhet ca 4-5år, før batteri må skiftes. (brikken bør sjekkes før start)

Ryttere som har personlig brikke fra ski/skiskyting, må ikke kjøpe en ny brikke for sykling, men trenger brikkenummeret, for å få registrert den for sykling.

Klubben vil sende inn felles bestilling for brikker. Bestillingen går mandag 23april. Medlemskap og lisens må være betalt før brikke kan bestilles.

Brikken forhåndsbetales til Norges sykkelforbund konto nr 5134.06.06012. Merk betalingen med "Brikke" + lisens nr.

Lisens nr, navn og adresse. Evt brikke nr, dersom du har brikke fra langrenn. Sendes til rally_jon@hotmail.com

Mer info her: Emit brikke