Påminnelse om siste uke på Avancia i Ski -OPPDATERT

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 25. Mar 2012

Vi går inn i den siste uken med aktivitet på Avancia i Ski.

Det blir litt vemodig, men samtidig er det en fryd å begynne ute, på tørre fine veier og god fart på hjula, enten det er med racer eller terrengsykkel.
Vi håper også å kunne komme med tilbud om innesykling til høsten igjen, men dette avhenger selvfølgelig av interessen.

Det er to viktige ting denne uken:

1. Siste innetrening
    • Onsdag 28. mars kl. 20.00.  Oppfordrer flest mulig av de som har bekreftet plass til å møte!
  2. Dame-/jentespinning
    • Torsdag 29. mars kl. 20.00 arrangerer styret i sykkelgruppa en egen spinningkveld for damer/jenter.  Tiltaket er et ledd i å rekruttere flere jenter/damer til å bli med i sykkelgruppa.
    • Det vises til artikkel lenger ned på siden, men er det spørsmål eller ønske om å være med så ta kontakt med Tone Aglen; telefon 97046072 eller E-post; aglento@gmail.com
    • Sykkelgruppa har invitert en egen innstruktør til å stille denne kvelden.  Hun har lang erfaring som aktiv syklist, men ikke minst i å trene jenter på sykkel.
    • Det oppfordres igjen til at alle medlemmer i sykkelgruppa oppfordrer damer/jenter vi kjenner til å stille!
    • Mandag kveld er det 15 jenter som har meldt interesse.  Det er bra!!  Men.... det er plass til mange flere, så alle må drive litt reklame for klubben vår og forsøke å få flest mulig til å stille!

Bildetekst: Roy V. Brunstrøm (i gammel Driv-drakt) inviterer for siste gang denne vinteren til innetrening på Avancia, Ski.