Årsmøte tirsdag 28. februar kl. 19.00 på Mjær Ungdomsskole

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 21. Feb 2012

Påminnelse og årsmøtepapirer:

Ordinært årsmøte i sykkelgruppa tirsdag 28. februar 2012 kl. 19.00 på Mjær Ungdomsskole, B-arealet.

Årsmøtedokumenter tilgjengelig her:
Agenda årsrapport forslag og valg
Regnskap 2011

Atle K, 21. februar 2012

I disse papirene finner du agenda, arbeidsstyrets rapport for 2011, 3 forslag fra styret inkludert "kjøreregler" og valgkomiteens innstilling. I tillegg foreligger revidert regnskap for det korte driftsåret 2011.
Budsjettforslag for 2012 er gjenstand for harde forhandlinger og bearbeiding, og er ennå ikke helt klart. Budsjettforslaget blir derfor delt ut på selve årsmøtet. Eventuelt interesserte kan kontakte en i styret for utdeling før årsmøtet.

Årsmøtet er gruppas øverste organ, og vi oppfordrer alle til å møte på dette. Normalt går disse møtene rimelig raskt unna, og derfor inviterer vi også til at medlemmene kan bli igjen etter avslutning av årsmøtet for å diskutere ulike saker som måtte oppta den enkelte.

Vel møtt!

Atle K, 21. februar 2012