3 På Trening

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 15. Jan 2012

Her fortsetter spalten med presentasjon av enkelte av gruppas medlemmer.
Tekst og foto:Knut Arne Samuelsen

Stian Østlie:

Stian Østlie

Stian er blitt interessert i sykling i "voksen alder".  Han synes det er topp og en fin motivasjon at det nå er blitt startet opp sykkelgruppe i hjembygda.
"Det inspirerer til mer trening og lysten til å delta på ritt har bare blitt større" sier Stian.

I fjor syklet han Enebakk Rundt som "privat-påmeldt" og i år står han på streken sammen med mange andre i Driv IL Sykkel.

Med nyinkjøpt racer, er det selvfølgelig landeveisrittene som lokker mest.

"Jeg ser frem til å lære meg å sykle i felt, og gleder meg veldig til å begynne både treninger og ritt ute til våren"
Med Stians kapasitet blir han helt sikkert en god bidragsyter.

Thomas Nyborg:

Thomas Nyborg

Thomas er gruppas yngstemann - foreløpig!
"Det er gøy å kunne kalle seg UNG og lovende, og ikke bare lovende" ler Thomas.

Det er terreng som er morsomt, men etter å ha kjøpt gammel-sykkelen til Arne Steffensen blir det også en del satsning på landeveien.

Thomas har syklet på sterke tider i både Grenserittet og Wasa-rittet.
I fjor syklet han også Birken for første gang, og klarte å ta merke.  Det er sterkt i den klassen.

Thomas blir en viktig og sterk bidragsyter både på landeveien og i terrenget, og vi gleder oss til å følge han på startstreken i Nissan-Cup til sommeren.

Leif Øystein Forfang:

Leif Ø Forfang

Leif Øysten, eller "syver" blant gamle sykkelvenner.

"Det skal bli godt å sykle sammen med gamle sykkelvenner i vår lokale klubb" sier Leif Øystein.

Han har en meget lang merittliste bak seg som syklist med mange starter i Birken, 4 ganger på den store styrkeprøven fra Trondheim og med flere starter i en annen mandomsprøve, nemlig Jotunheimen Rundt.
Med andre ord en erfaren syklist som er kjent som en skikkelig "stayer"!

Etter mange år som Rye-syklist føler Leif Øystein nå at han får en ny start på sykkelkarrieren.
"Det skal selvfølgelig kombineres med familieliv, jobb, og andre aktiviteter, men man får tid til det man trives med" sier Leif Øystein.

Tekst og foto: Knut Arne Samuelsen