Ekstra prøving av drakter - Oppdatert

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 11. Jan 2012

For alle som ønsker å bestille drakter nå, minner vi om at WEB-shopen er åpen fra 10. - 24. januar.  Bruk link til Trimtex i saken under.

Det legges opp til to ekstra prøvedager som et tilbud til de som ikke fikk vært på klubbkvelden eller ikke fikk prøvd størrelser tilstrekkelig under demonstrasjonen:

Mandag 16. januar kl. 18.00 - 20.00 på Klubbhus, Drivplassen. Dag Holtop og Atle Killerud tilstede.
Onsdag 18. januar kl. 17.00 - 18.00 på Klubbhus, Drivplassen. Sturla Kaasa jr tilstede.
OBS: For alle som ønsker å bestille jakker, kommer det prøvemodell i str. L som vi håper å få frem slik at dette kan prøves til uken!  Det kommer også noen flere størrelses-varianter av de andre modellene, så dersom du er i tvil om noen størrelser, kan disse prøves igjen på mandag eller onsdag.
Ekstra-prøving for de som er på Avancia:
Onsdag den 18. etter at Sturla pakker ned på Plassen, kan de som trener på Avancia prøve enkelte modeller hvis det fortsatt er tvil.  Prøving før spinning!

Mer oppsummering fra klubbkvelden kommer litt senere.

Atle K, 11.01.2012.  Foto: Knut Arne Samuelsen