Registrering av medlemmer i sykkegruppa

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 2. Jan 2012

Sesongen nærmer seg med stormskritt, og første store begivenhet er klubbkvelden på Mjær tirsdag 10. januar kl. 19.00

For å få til et best mulig tilbud til alle, ønsker vi tilbakemeldinger i form av registreringsskjema som Sturla sendte ut til alle registrerte i sykkelgruppa.  Dette er kun ment som en veiledning i styrets arbeide med å legge forholdene best mulig til rette slik at alle skal få et godt tilbud. Ønsker og nivå vil sikkert endre seg for mange, men vi får et godt utgangspunkt for jobben videre.

Vi ber om at alle fyller ut dette skjemaet,og sender det tilbake til en av de mailadresser som står nederst.

Dersom du av en eller annen grunn ikke har mottatt skjemaet, eller fortsatt ikke har meldt interesse til sykkelgruppa, finner du skjemaet her. Registreringsskjema

Som nevnt ønsker vi at du sender dette skjemaet i retur så tidlig som mulig.  Ikke fortvil om rubrikker endrer seg i Word-arket og alt forflytter seg.  Det viktigste er at vi får vite litt om hva du ønsker å delta på, og på hvilket nivå.

For de som ikke får dette til elektronisk, så vil vi ha skjemaet for manuell utfylling på klubbkvelden.

Det er mange som har meldt sin interesse for sykkelgruppa, men som ikke er medlem av hovedlaget til Driv IL.  Dette er ingen hindring, men som aktiv i gruppa må du være medlem av hovedlaget.  Følg instruksen i mailen til Sturla, eller vent til klubbkvelden.  Der vil vi sørge for å registrere alle som ikke er medlemmer i Driv IL.

Det er også fint om du tipser venner og bekjente om klubbkvelden tirsdag den 10. januar.  Det kan være mange som har lyst til å være med i en sykkelklubb.  Tilbud ønsker vi å ha til alle etterhvert.

Atle Killerud, 2. januar 2012